Friday, September 10, 2010

::: Ya ALLAH ampunkan aku ::::




Sayu hatiku setelah mendengar lagu ini..Dikala aku rindu akan Tuhanku, aku dengar lagu ini.. Sangat menginsafkan,, betapa kerdilnya diri ini Ya Allah...


Ya Allah..begitu banyak dosa yang telah aku lakukan.. sehingga aku tidak mampu mengenangkan kembali kerana tidak sanggup aku menanggung siksa mu di akhirat nanti..


Ya Allah.. ampunkanlah aku
Ya Allah..terimalah taubatku
Ya Allah..dekatkan lah aku dengan Mu
Ya Allah..tunjukkan aku jalan yang lurus
Ya Allah..bimbing lah aku agar aku tidak terus leka diulit hal keduniaan...Sesungguhnya aku insan yang lemah, yang daif, yang sentiasa inginkan petunjuk dari Mu...
Ya Allah..aku tidak mampu mengharungi hidup ini tanpa Mu..
Ya Allah..Hilangkan lah cinta ku pada dunia, pada manusia, pada harta yang hanya sementara ini..
Ya Allah..Penuhkanlah hatiku dengan cinta yang hakiki..yang hanya kepadaMu. tiada kedua dan ketiga.
Ya Allah...padaMu aku bersujud....

AmIn

No comments:

Design and Templates By www.amirastudios.com