Sunday, November 28, 2010

:: KeTulusan HaTiku ::


Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon
Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah
Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Ya Allah..begitu banyak cubaan yg Kau berikan kepadaku.. Aku x mampu menanggungnya..namun aku pasrah jika ini takdirnya.. 

Makin hari semakin lemah diriku..tanda2 nya makin jelas kelihatan..


  •        x bermaya
  •        hilang selera makan
  •        cepat letih
  •        sakit badan
  •        dan yg paling menyakitkan, sakit di belah kanan...
Tinggal seminggu lagi aku di Nilai.. lepas balik terengganu nnt aku berubat.. Ya Allah, bagi lah kekuatan kepadaku... Aku kena bertahan.. 


No comments:

Design and Templates By www.amirastudios.com